2020年4月9日 星期四

自我忽略(self-neglect)

所謂自我忽略(self neglect),其實即係你人生遇到好大的困難或挫折,無心力再去應付,身邊又無人幫到你,長期落去,生活失咗平衡,最後成盤棋亂咗,連照顧自己的心力都無埋。舉個例,有同學考TSA或DSE,溫書到天昏地暗,個頭髮都亂了,皮膚又差曬,根本無心力打理自己,如果佢地連續考一年TSA或DSE,不停考,肯定個個最後都變自我忽略(self neglect)。
認識一個呀mi,佢因為工作出現好大壓力,但係佢死頂,唔同人講,最後成盤棋亂曬,工都辭埋,䁥喺屋企,連照顧自己的心力都無埋,又無朋友提佢,一䁥就十幾年。呀mi的指甲又黑又長,身上有陣味,頭髮又蓬鬆,佢悶的時候會塞個頭入洗衣機傾計,一傾就傾好耐。其實如果佢一早有個朋友陪下佢,開解下佢,提下佢,難關無咁難過,咁就唔洗搞到連自我都忽略埋咁大件事啦!

沒有留言:

張貼留言

網路發言請遵守和現實同樣的發言禮儀,謝謝,優良網路環境仰賴你我共同合作~^^